Harmony en Mobiel.nl, bundelen hun krachten samen om de online klant volledig te kunnen ontzorgen. Door deze samenwerking versterkt zowel Harmony als Mobiel.nl hun positie in de online telecommarkt.
Per 1 juli 2021 zijn de specialist in het verzekeren van consumentenelektronica Harmony en vooraanstaand online retailer Mobiel.nl een intensieve samenwerking gestart. Mobiel.nl is dé plek waar klanten op een slimme manier keuze kunnen maken voor een nieuwe smartphone, abonnement met smartphone of sim only-abonnement. Door de Harmony verzekeringen toe te voegen aan hun assortiment zorgt Mobiel.nl dat hun klanten, de keuze hebben om hun aankopen direct compleet te kunnen laten verzekeren.
Complete service
Door deze samenwerking kunnen online klanten nu via Mobiel.nl hun smartphone verzekeren dankzij een Smart-verzekering met Compleet of Compleet Plus dekking. Binnen twee stappen is de online klant direct verzekerd tegen schade en eventueel ook diefstal. Harmony verzorgt het hele schadetraject en er wordt voor de verzekerde een online klantomgeving beschikbaar gesteld. Op elk moment kan de verzekerde de polis inzien of wijzigen. Of direct een schade-of diefstalclaim indienen.
Een slimme keuze
Lucas van Reeken, directeur van Mobiel.nl: “Wij hebben met Harmony verzekeringen een mooie match als Telecom specialist, Mobiel.nl voor abonnementen, telefoons en accessoires en Harmony als specialist in het verzekeren van (Telecom) producten.
Voor onze klanten uit dit zich in een complete telefoon dekking zonder ingewikkelde voorwaarden. Met een strak klantgericht proces met korte doorlooptijden en lage tarieven. In onze partnersamenwerking vertaalt dit zich in een prettige onboarding met specialisten die weten waar ze over praten. Plus een koppeling op maat waarin aanvragen realtime worden verwerkt.
Succesvolle samenwerking
Ronald van Weelde, directeur van Harmony: “Wij zijn ontzettend trots dat een vooraanstaande online partij als Mobiel.nl voor ons heeft gekozen. Dit is wederom een bijzondere mijlpaal. Door deze unieke samenwerking vergroten wij onze huidige positie op de online markt. Zo bereiken wij de online klanten nu vele malen beter. Door onze jarenlange ervaring in Retail verzekeren wij de businesspartner van online en offline support. Het fundament van deze samenwerking is dat beide partijen klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben. Dat uit zich in een klantgerichte aanpak.